I midten af september 2016 besøgte Det Rytmiske Selskab sit venskabskor – Øre-Sound – i Hørsholm. De to kor gav en fælles koncert i Hørsholm Kirke om lørdagen, og Det Rytmiske Selskab gav en selvstændig koncert i Søborg Kirke søndag formiddag. På turen hjem blev der endvidere lejlighed til at synge tre numre i det centrale område omkring kiosken på Leonora Christina.
Det Rytmiske Selskab synger i Hørsholm Kirke den 17. september 2016
(Foto: Kim Kris Christiansen).
Det Rytmiske Selskab synger sammen med Øre-Sound i Hørsholm Kirke den 17. september 2016
(Foto: Kim Kris Christiansen).
[pvcp_1]
[pvcp_website_count]

