25.10.2009: Workshop med Jon Hollesen

Igen i 2009 havde Det Rytmiske Selskab fået arrangeret en workshop med Jon Hollesen. Vi fik en inspirerende dag, hvor Jon med vanligt engagement og energisk indsats, med en blanding af verbale smæk, lidt ironi og kærlige klap på kinden, med stor faglig indsigt blandet med fantasi og spontanietet – alt sammen serveret med et stort og muntert blink i øjet – fik os til synge på et langt højere niveau, end de fleste af os i vor vildeste fantasi havde troet det muligt. Herunder kan man få lidt indtryk af dagens forløb.

Fotos: Mona Nattestad, Inger Schmidt og Carl-Otto Toudal.


[pvcp_1]
[pvcp_website_count]